27 листопада – День без покупок

Напередодні різдвяних розпродажів, наприкінці листопада, в п’ятницю після Дня подяки, в усьому світі відзначається День без покупок.

Автором ідеї Дня є рекламіст Тед Дейв, переконаний, що «реклама обманює, коли обіцяє, що ми станемо щасливішими, якщо придбаємо більше речей». Мета цього дня – звернути увагу на соціальні, економічні, екологічні та етичні наслідки сучасної культури споживання і дати зрозуміти людству, що крім товарів у світі є багато більш цінних і цікавих речей.

Ця щорічна акція проводиться на знак протесту проти надмірного споживання в розвинених країнах, яке багато в чому нав’язане рекламою, а також проти нерівного розподілу матеріальних благ у світі.